keskiviikko 28. toukokuuta 2008

Romantiikkaa ja junamatkailua

Jopa on kulunut aikaa edellisestä päivityksestä. Ehkä siksi, koska elämäni on ollut yhtä suurta myllerrystä. Ensinnäkin ihmissuhteissa on tapahtunut täysi muutos. Vielä hetki sitten olin onnellisena löydettyäni "hienon" vakipanon. Herra oli juuri tyypillinen rokkarirenttu johon on helppo tuntea fyysistä vetoa. Ja renttu todellakin, mies oli varattu, ja sain tietää asiasta vasta ensimmäisen "vahingon" satuttua. Noh, eipä se minua kuitenkaan estellyt. Ehkä oma moraalini on heikko kun koen vastuun olevan ennemminkin parisuhteen jäsenillä kuin minulla.

Noh, vappuna kuvioihin tuli kuitenkin uusi mies. Aluksi vähän jännitti, että oliko herra liian ujo ja kokematon, vaikka olikin minua reilut 3 vuotta vanhempi. Meille syttyi kuitenkin aika palava romanssi, joka johti lopulta parisuhteeseen siitä huolimatta että välimatkaa on runsaat 400km. On ihan pelottavaa ajatella, miten täydellinen hän on minulle, miten täydellisiä ollaan toisillemme. Nopeimmat ovatkin varmaan tosin laskeneet, että emmehän ole tunteneet edes kuukautta vielä. Totta - mutta jotkut asiat vaan tapahtuvat nopeasti, ja joskus vaan on varma omista tunteistain jotain kohtaan, vaikka ei vielä oikeasti tiedä paljoa toisesta. On vaan ihan äärettömän jännittävää kun kaikki pelaa niin kuin pitääkin. Ja seksi on ihan uskomatonta, herralla on kunnia olla ensimmäinen mies joka on yhdynnässä saanut tuotettua minulle orgasmin. Ja palatakseni takaisin vielä romantiikan puoleen, on minusta aika söpöä että helsinkiläistyttö ja pohjoisen poika rakastuu toisiinsa.

Ehkä ainoa asia, mikä minua häiritsi, oli se, että herra tunnusti minulle rakkauttaan kovin pian jo. Mutta toisaalta rakkaus on sana, ja tunnetustihan jotkut sanat voi merkitä ihmisille hieman eri asioita, joten en jäänyt murehtimaan. Sanoin kuitenkin ne maagiset sanat myös herralle ja yllätyin itse siitä, että koin jopa tarkoittavani niitä sanoja jo silloin.

Ei kommentteja: